TODAY:
Thursday 01 de May de 2025 /
Open from 10 to 14h and from 16 to 20h
Dijous 11 de juliol a les 22h
Cinema a l'estiu
La llamada
UNA COMÈDIA MUSICAL DE JAVIER AMBROSSI I JAVIER CALVO
Free activity
Fit for English speakers
  • La llamada
    La llamada
Tanquem el cicle de «Cinema a l'estiu» -que enguany té per títol (La quimera) De la felicitat- amb la projecció de la pel·lícula «La llamada», el primer film dirigit per Javier Ambrossi i Javier Calvo i protagonitzada per Macarena García, Belén Cuesta i Anna Castillo.

María i Susana passen l’estiu en un campament catòlic, com han fet des que eren menudes. No obstant això ara, ja adolescents, estan més interessades en el reggaeton i l’electro latino que en xarrades de monges. Però María comença a tindre visions estranyes i desassossegades en què se li apareix un home major que, segons sembla indicar tot, és el mateix Déu. Un Déu que canta i balla. Encara que en una de les parets del campament una frase indica que «Felicitat comença per fe», María se sent més desconcertada que feliç per tot el que li està passant, igual que ho està Susana amb el comportament tan estrany de la seua amiga, que ja no té interés a escapar-se’n de nit amb ella per a ballar, beure i conéixer xics. I és que aquest Déu és una mica especial: defuig la litúrgia habitual i prefereix comunicar-se amb cançons de Whitney Houston

Al cap i a la fi, com diuen les monges, «Déu és amor» i aquestes cançons parlen, encara que siga de manera punyent, precisament d’amor. Però aquestes aparicions reiterades vingudes del més-enllà no sols acabaran canviant la vida de María, sinó també la de l’amiga i, fins i tot la de les monges que s’ocupen d’aquestes. Perquè, al final, tot encaixarà en aquest al·legat vitalista en favor del respecte a les maneres molt distintes en què la gent decideix viure les seues relacions. Tant les més transcendents i espirituals com les estrictament mundanes i carnals.

Accés lliure, però seients limitats.

11/07/2019
Add to Calendar
Accés lliure i gratuït

La projecció començarà a les 22.00h

Places limitades

Ací no és habitual que passe el que sol ocórrer als Estats Units: que una obra de teatre musical es trasllade al cine i, a més, la direcció n’estiga a càrrec dels autors, que no s’havien posat mai darrere d’una càmera. Però això és precisament el que va ocórrer amb La llamada, un musical estrenat el 2013 al vestíbul del Teatre Lara de Madrid, que va obtindre un gran èxit, cosa que va decidir els seus autors a portar-la a la pantalla gran per a ampliar el radi d’acció d’una història inclassificable que beu i deu molt al cine transgressor que va aparéixer a l’Espanya de la Transició, aquell que tan bé va personificar al seu moment Pedro Almodóvar. 

Fitxa

Títol original: La llamada
Any: 2017
Duració: 108 min.
País: Espanya
Dirigeix: Javier Ambrossi,  Javier Calvo,  Los Javis
Guió: Javier Ambrossi, Javier Calvo, Los Javis
Música: Leiva
Fotografia: Miguel Ángel Amoedo
Repartiment: Macarena García,  Anna Castillo,  Belén Cuesta,  Gracia Olayo,  Secun De La Rosa, Richard Collins-Moore,  María Isabel Díaz,  Víctor Elías.
Productora: Lo hacemos y ya vemos / Apache Films / Sábado Películas
Gènere: Comèdia musical

When?

11/07/2019 - 22:00

Where?

MuVIM's Pergola
MuVIM outside grounds
Follow us:
Subscribe to our newsletter:
Opening Hours:
From Tuesday to Saturday:
From 10 a 14h. and from 16 to 20h.
Sundays and holidays:
From 10 to 20h.
Admission:
Permanent exhibition:
Pre-booking is required
Information and bookings
Copyright© 2017 MuVIM Quevedo 10 y Guillen de Castro 8 | 46001, Valencia.  All rights reserved
Site developed with Drupal